Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: WYCENA PROCEDUR MEDYCZNYCH w 2025 r. zgodna z nowym Standardem Rachunku Kosztów – praktyczne warsztaty
od 9.30 do 13.30
Program szkolenia
1. Organizacja procesu wyceny procedur medycznych
- Wycena procedury a rozliczenia wewnętrzne
- Procedura medyczna jako podstawowy nośnik kosztów w jednostce
- Technologie wykonania procedur a metody procedur medycznych
2. Metody wyceny jednostkowych kosztów normatywnych procedur medycznych wg nowego rachunku kosztów
- Rzeczywiste kosztach zużytych zasobów
- Koszty typowo zużywanych zasobów (czas trwania procedury)
- Koszty typowo zużywanych zasobów (jednostka kalkulacyjna)
3. Etapy wyceny procedur medycznych
- Wydzielenie OPK wykonujących procedury medyczne
- Przygotowanie wykazu wykonywanych procedur medycznych (zgodnie z klasyfikacją ICD-9 PL, nazwa procedury)
- Ewidencja wykonanych procedur medycznych
4. Przykładowe opisy technologiczne wykonania procedury medycznej
- Wycena jednostkowego kosztu materiału
- Wycena jednostkowego kosztu osobowego
- Wycena jednostkowego kosztu sprzętu
5. Sposób wyliczania procedury medycznej
- Personel wykonujący procedurę – Stawka godzinowa
- Aparatura medyczna używana w procedurze medycznej – Stawka minutowa
6. Alokacja kosztów pośrednich w zależności od wybranej metody wyceny procedury
- Narzut kosztów pośrednich w oparciu o jednostkę kalkulacyjną
- Narzut kosztów pośrednich proporcjonalnie do czasu trwania procedur medycznych
7. Problematyczne aspekty i błędy związane z wyceną procedur medycznych
Zgłoś się na szkolenieWarunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.30 do 13.30 |
2025-01-17 | 499.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.