WEBINARIUM: Udzielanie zamówień publicznych przez spółki komunalne oraz zakłady komunalne z uwzględnieniem sprawozdania rocznego

24.01.2025, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Program szkolenia

  1. Wszczęcie postępowania w trybie podstawowym oraz w przetargu nieograniczonego
  • Miejsce ogłoszenia i sposób przekazania/zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu
  • Zmiana ogłoszenia – czy i jakie są ograniczenia w tym zakresie

  1. Specyfikacja warunków zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego
  • Upublicznianie SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania – w jakim terminie i jakie są stwierdzane naruszenia
  • Pytania wykonawców do SWZ i udzielenie odpowiedzi przez zamawiającego – forma, terminy

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  • Rozróżnienie równoważności produktów od równoważności norm oraz zasady stosowania każdego z tych rozwiązań; wybrane przykłady w świetle orzecznictwa KIO
  • Przedmiotowe środki dowodowe – rodzaje (m.in. karty katalogowe, certyfikaty), w tym obowiązek akceptacji przez zamawiającego równoważnych środków, czy i na jakich zasadach przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu przez wykonawcę, kiedy przedmiotowy środek stanowi treść oferty niepodlegającą uzupełnieniu (przykłady z kontroli)

  1. Podmiotowe środki dowodowe, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ocena podmiotowa wykonawcy w tym zakresie
  • Podmiotowe środki dowodowe, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy na spełniania warunków udziału w postępowaniu – ocena przez zamawiającego m.in. e-dokumentów urzędowych (e-KRK, e-ZUS, e-US itp.), ocena pod kątem aktualności na dzień złożenia
  • Reguły zastosowania art. 128 ust. 1 Pzp – jaki termin wyznaczyć wykonawcy, zakres i treść wezwania, jak w praktyce orzeczniczej rozumie się jednokrotność wezwania
  • Jak ma postąpić zamawiający, gdy wykonawca bez wezwania złoży podmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą lub uzupełni bez wezwania

  1. Wymagania dotyczące ofert i ich ocena
  • Forma oferty a problemy praktyki – m.in. oferta z niewłaściwym formacie pliku, oferta opatrzona pieczęcią elektroniczną, oferta złożona z każdą stroną w osobnym pliku a kwestia „uznania” podpisu
  • Wyznaczenie terminu związania ofertą i reguły jego przedłużania, jak postąpić gdy termin związania upłynie - czy możliwe jest wtedy dokonanie wyboru oferty lub zawarcie umowy
  • Czy zamawiający powinien wymagać wniesienia wadium
  • Ocena oferty pod kątem podstaw odrzucenia – wybrane zagadnienia

  1. Umowy
  • Forma umowy – pisemna, elektroniczna a może hybrydowa?
  • Zakazane postanowienia umowne
  • Obligatoryjne klauzule waloryzacyjne w umowach na czas dłuższy niż 6 miesięcy

  1. Sporządzenie i przekazanie sprawozdania rocznego z udzielonych zamówień do Prezesa UZP do
    1 marca za pomocą platformy e-Zamówienia
  • Przekazanie sprawozdania rocznego i możliwość korekty sprawozdania
  • Informacje zamieszczane w sprawozdaniu rocznym w przypadku zamówień udzielonych
    z zastosowaniem ustawy Pzp – wybrane kluczowe zagadnienia 
  • Informacje zamieszczane w sprawozdaniu rocznym w przypadku zamówień udzielonych
    z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem 

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
2025-01-24 399.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane