WEBINARIUM: Elektronizacja zamówień według nowego Prawa zamówień publicznych
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy wideokonferencji.
Przed webinarium można przesyłać pytania do wykładowcy, które są zgodne z tematem i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia dokumentów. Nie gwarantujemy odpowiedzi na każde z pytań.
Korzyści dla uczestników webinarium:
• możliwość zadawania pytań przed webinarium
• materiał szkoleniowy dostępny do pobrania w trakcie trwania webinarium i przesłane po szkoleniu
Program szkolenia
- Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w postępowaniach o udzielenie zamówienia niezależnie od wartości, w tym krajowych
- Wymagania nałożone na zamawiającego
- Czy możliwe są odstępstwa od elektronizacji
- Rodzaje podpisów elektronicznych wymagane lub możliwe w postępowaniu o zamówienie publiczne – kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis osobisty, jak je zweryfikować?
- Wymagania dokumentacyjne wobec wykonawców
- Oświadczenie wstępne wykonawcy w nowym trybie podstawowym w procedurze krajowej oraz JEDZ – forma, termin składania, aktualność
- Kwestie rozumienia oświadczenia lub dokumentu elektronicznego, jak sporządzić elektroniczną kopię oświadczenia lub dokumentu i potwierdzić za zgodność, kompresowanie plików (zakres dopuszczalności i metody)
- E-dokumenty urzędowe (e-KRK, e-ZUS, e-US itp.) – podobieństwa i różnice w ich wystawianiu
- Oferty w postępowaniu elektronicznym
- Reguły składania elektronicznej oferty lub oferty podlegającej negocjacjom w postępowaniach o wartości zamówienia mniejszej od progów unijnych
- Reguły składania elektronicznej oferty od progów unijnych
- Otwarcie ofert - brak wymogu jawności, nowy termin otwarcia, nowe obowiązki wynikające z elektronizacji
- Odrzucenia oferty z powodu niespełnienia wymagań zamawiającego związanych z użyciem środków komunikacji elektronicznej
- Wadium - wymóg wnoszenia w postaci elektronicznej oraz nowe reguły zwrotu elektronicznego wadium
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu).
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem po szkoleniu
- certyfikat przesłany w formie elektronicznej
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16