Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Udzielanie zamówień publicznych przez sądy i jednostki prokuratury, w tym o wartości mniejszej niż 130 000 zł Zmiany w Centralnym Rejestrze Umów od 2026 r.
od 9.00 do 14.00
Program szkolenia
- Centralny Rejestr Umów od 1 stycznia i 1 lipca 2026 r. – NOWY projekt ustawy
- zakres zmian i terminy wprowadzane przez projekt ustawy
- zmiany w zakresie odpowiedzialności i obowiązków
- nowe zasady udostępniania informacji o umowach
- Przygotowanie udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Planowanie zamówień a szacowanie
- Szacowanie wartości
- zamówienia na dostawy (mebli, biurek, sprzętu komputerowego)
- zamówienia na usługi, w tym nadzoru inwestorskiego oraz opracowania dokumentacji projektowej (m.in. gdy dotyczą różnych robót budowlanych)
- zamówienia na roboty budowlane – m.in. rozróżnienie metod szacowania gdy przedmiotem jest wykonanie obiektu budowlanego lub wykonanie innych robót budowlanych
- w jakich sytuacjach można potraktować zamówienie publiczne jako nowe, nieplanowane, niewymagające sumowania z innymi zamówieniami tej samej kategorii, tego samego rodzaju
- Reguły udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 zł z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych
- Wewnętrzny regulamin udzielania zamówień
- ułatwienie czy utrudnienie, obowiązek czy możliwość?
- stopień szczegółowości a elastyczne udzielanie zamówień, jakie zamówienia można wyłączyć spod regulaminu
- praktyczne wskazówki dotyczące treści Regulaminu, w tym propozycje zapisów do Regulaminu
- Wniosek (zapotrzebowanie) na zamówienie o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Metody pozyskania zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Zapytanie ofertowe.
- Rozeznanie cenowe.
- Tzw. transakcja bezpośrednia
- Przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Opis przedmiotu zamówienia – jakie wymagania można określić
- Kryteria oceny ofert
- Forma oferty i wybór oferty najkorzystniejszej
- Zawiadomienie o wyniku procedury – obowiązek czy możliwość
- Rezygnacja z udzielenia zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Czy możliwe jest zakończenie procedury bez wyboru oferty najkorzystniejszej
- Jak zabezpieczyć interes zamawiającego w zapytaniu ofertowym na wypadek nieudzielenia zamówienia
- Umowy dotyczące zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Forma umowy – czy i kiedy zawrzeć umowę, w jakiej formie, czy można zawrzeć umowę na czas nieokreślony jeżeli wartość szacunkowa wynosi poniżej 130 000 zł netto
- Zmiana umowy – czy i kiedy możliwa?
- Zamówienia publiczne według ustawy Pzp w procedurze „krajowej” o wartości mniejszej niż progi unijne – kluczowe zagadnienia
- Oświadczenie wstępne wykonawcy – forma i możliwe podpisy elektroniczne,
- Podmiotowe środki dowodowe – czy żądać od wykonawcy, jaki „model” działania wybrać, aby sprawnie, a zarazem z zabezpieczeniem interesów zamawiającego udzielić zamówienia rzetelnemu wykonawcy
- Oferty, w tym problemy z oceną ofert/odrzucenie oferty – przykłady z praktyki
- Umowy w sprawie zamówienia publicznego - m.in. forma zawarcia umowy, postanowienia umowy – wymagane i zakazane
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 14.00 |
2025-05-12 | 429.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.