WEBINARIUM: Sporządzanie korekt do ZUS w programie PŁATNIK

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych rozwiązań dotyczących korygowania dokumentów i prawidłowego rozliczania składek w programie Płatnik. Omówimy najczęściej popełniane błędy związane z korektą dokumentacji.

Po szkoleniu uczestnik:

  • będzie wiedział jak prawidłowo dokonywać korekt deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
  • pozna procedury obowiązujące przy sporządzaniu korekt deklaracji do ZUS,
  • zrozumie na czym polegają zasady korygowania dokumentów wobec ZUS,
  • otrzyma praktyczne wskazówki do prawidłowego korygowania deklaracji ZUS.

Program szkolenia

  1. Jak często aktualizować bazę danych płatnika i kartotek ubezpieczonych?
  2. Czy należy dokonywać zmian danych identyfikacyjnych ubezpieczonych?
  3. Jak dokonywać zmian w danych ubezpieczonych?
  4. Jak tworzyć dokumenty zgłoszeniowe i rozliczeniowe?
  5. Jak importować dokumenty z programu kadrowo-płacowego?
  6. Jak wysyłać dokumenty do ZUS? Na co zwracać uwagę przy wysyłce dokumentów?
  7. Jak wykazywać kody zawodów w Płatniku?
  8. Czy w przypadku zmiany stanowiska pracy należy zgłosić tę informację do ZUS?
  9. Korekty deklaracji - jak dokonać korekty?
  • nadpłata składek do ZUS
  • niedopłata składek do ZUS
  • przekształcenie umowy o dzieło w umowę zlecenia
  • przekształcenie umowy zlecenia w umowę o pracę
  • nadpłacony zasiłek
  • niedopłacony zasiłek
  • uznanie wypadku przy pracy po wypłacie wynagrodzenia chorobowego
  • zakwalifikowanie wypłaconego zasiłku jako wynagrodzenia chorobowego
  • zwrot nadpłaconego wynagrodzenia przez pracownika
  • wpłynięcia zwolnienia lekarskiego po terminie wypłaty
  1. Sesja pytań i odpowiedzi
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16