Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Sporządzanie korekt do ZUS w programie PŁATNIK
od 9.30 do 13.30
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych rozwiązań dotyczących korygowania dokumentów i prawidłowego rozliczania składek w programie Płatnik. Omówimy najczęściej popełniane błędy związane z korektą dokumentacji.
Po szkoleniu uczestnik:
- będzie wiedział jak prawidłowo dokonywać korekt deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
- pozna procedury obowiązujące przy sporządzaniu korekt deklaracji do ZUS,
- zrozumie na czym polegają zasady korygowania dokumentów wobec ZUS,
- otrzyma praktyczne wskazówki do prawidłowego korygowania deklaracji ZUS.
Program szkolenia
- Jak często aktualizować bazę danych płatnika i kartotek ubezpieczonych?
- Czy należy dokonywać zmian danych identyfikacyjnych ubezpieczonych?
- Jak dokonywać zmian w danych ubezpieczonych?
- Jak tworzyć dokumenty zgłoszeniowe i rozliczeniowe?
- Jak importować dokumenty z programu kadrowo-płacowego?
- Jak wysyłać dokumenty do ZUS? Na co zwracać uwagę przy wysyłce dokumentów?
- Jak wykazywać kody zawodów w Płatniku?
- Czy w przypadku zmiany stanowiska pracy należy zgłosić tę informację do ZUS?
- Korekty deklaracji - jak dokonać korekty?
- nadpłata składek do ZUS
- niedopłata składek do ZUS
- przekształcenie umowy o dzieło w umowę zlecenia
- przekształcenie umowy zlecenia w umowę o pracę
- nadpłacony zasiłek
- niedopłacony zasiłek
- uznanie wypadku przy pracy po wypłacie wynagrodzenia chorobowego
- zakwalifikowanie wypłaconego zasiłku jako wynagrodzenia chorobowego
- zwrot nadpłaconego wynagrodzenia przez pracownika
- wpłynięcia zwolnienia lekarskiego po terminie wypłaty
- Sesja pytań i odpowiedzi
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.30 do 13.30 |
2025-02-21 | 399.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.