WEBINARIUM: Pułapki nowego PZP oraz komplikacje związane z nowelizacją nowego Pzp z 27 listopada 2020 r. Na co zamawiający powinni zwrócić szczególna uwagę?
Program szkolenia
Nowelizacja nowego PZP - co wprowadza, co zmienia i co utrudnia
- Skreślenie z ustawy regulacji dotyczących zamówień bagatelnych
- Zmiany w trybie podstawowym
Przygotowanie postępowania
- Nowe definicje mające wpływ na czynności zamawiającego
- SWZ – czym, poza nazwa różni się od SIWZ
- Sumowanie dostaw – kiedy obowiązkowe
- Dzielenie zamówień – kiedy dopuszczalne
- Procedura odwrócona – czy jeszcze istnieje
Prowadzenie postępowania
- Otwarcie ofert elektronicznych
- Dodatkowy obowiązek powiązany z otwarciem ofert
- Tryb podstawowy – co można negocjować i jak to dokumentować
- Uzupełnianie dokumentów – kiedy nie ma na to szans
- Przesłanki wykluczenia – dodatkowe, istotne uprawnienie zamawiającego
- Wadium – jak nie popełnić błędu podczas zwrotu
- Odrzucenie ofert – czy każda elektroniczna oferta jest ważna
- Odrzucenie ofert – przepisy podatne na nadużycia
- Unieważnienie postępowania – nowe aspekty
Zasadzki elektronizacji
- Jaki typ podpisu kwalifikowanego jest najbezpieczniejszy
- Co można a czego nie trzeba podpisywać podpisem kwalifikowanym
- Walidacja podpisu – czy jest obowiązkowa czy niekoniecznie, jak walidować żeby było poprawnie
Umowa – projekt i realizacja
- Klauzule zabronione – co tak naprawdę jest zabronione
- Terminy umowne – jak je poprawnie formułować
- Ogłoszenie o wykonaniu umowy – co powinno zawierać i dlaczego tak dużo informacji
- Raport z realizacji zamówienia – priorytet wszystkich kontroli
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16