WEBINARIUM: Media społecznościowe w instytucji kultury. Jak wypromować wydarzenie kulturalne?

Media społecznościowe to oczywista dziś przestrzeń komunikacji i popularyzacji kultury w Internecie. Nie jest pytaniem „czy”, tylko „jakie” są najbardziej odpowiednie media społecznościowe dla instytucji kultury. Na szkoleniu przedstawimy, jak tworzyć treści w mediach społecznościowych i prowadzić komunikację z ich użytkownikami. Pokażemy jak i dlaczego warto analizować statystyki i jak dzięki nim optymalizować prowadzone działania.  Szkolenie to aktualny przegląd najważniejszych trendów i najpopularniejszych mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają kluczowe mechanizmy i serwisy.

Odpowiemy na pytania:

  • Jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe w promocji i komunikacji instytucji oraz projektów kultury?
  • W jaki sposób rozpocząć komunikację w mediach społecznościowych oraz jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe?
  • W jakich mediach warto być obecnym i jak dobrze wykorzystać ich potencjał?
  • Jakie są aktualne trendy w Internecie, co trzeba, co należy i czym warto się zainteresować?
  • Jak przygotować strategię komunikacji?

 

Program szkolenia

Media społecznościowe jako kanał promocji dla Instytucji Kultury

1. Media społecznościowe – podstawowe informacje – od czego zacząć?

  • Aktualne trendy
  • Statystyka i profil polskich użytkowników
  • Tworzenie i praktyczne wykorzystanie strategii komunikacyjnej w wybranych mediach społecznościowych
  • Od analizy danych wyjściowych i określenia celów, przez tworzenie grup docelowych i person, po planowanie budżetów
  • Sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści

2. Media społecznościowe w praktyce

Facebook

  • Fanpage od A do Z – czyli co trzeba aktualnie wiedzieć?
  • Mechanika działania Facebooka i co z niej wynika?
  • Grupy docelowe
  • Monitoring i analiza danych, czyli jak czytać statystyki wewnętrzne Facebooka?

Instagram

  • Specyfika działania i strategie wykorzystania medium w praktyce (reguły działania, popularne akcje): fotografie, wideo, relacje
  • Jak wykorzystać siłę hashtagów?
  • Instastories to podstawa
  • Analiza statystyk, narzędzia monitorujące

3. Kampanie sponsorowane

  • Co robić gdy nie ma się funduszy?
  • Cele kampanii sponsorowanych
  • Kiedy i jak zrealizować kampanię sponsorowaną?
  • Tworzenie kampanii, zestawu reklam i reklamy
  • Grafiki reklamowe i mocne CTA
  • Monitorowanie i wyciąganie wniosków

 

Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu).

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem po szkoleniu

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16