WEBINARIUM: Media społecznościowe w instytucji kultury. Jak wypromować wydarzenie kulturalne?
Media społecznościowe to oczywista dziś przestrzeń komunikacji i popularyzacji kultury w Internecie. Nie jest pytaniem „czy”, tylko „jakie” są najbardziej odpowiednie media społecznościowe dla instytucji kultury. Na szkoleniu przedstawimy, jak tworzyć treści w mediach społecznościowych i prowadzić komunikację z ich użytkownikami. Pokażemy jak i dlaczego warto analizować statystyki i jak dzięki nim optymalizować prowadzone działania. Szkolenie to aktualny przegląd najważniejszych trendów i najpopularniejszych mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają kluczowe mechanizmy i serwisy.
Odpowiemy na pytania:
- Jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe w promocji i komunikacji instytucji oraz projektów kultury?
- W jaki sposób rozpocząć komunikację w mediach społecznościowych oraz jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe?
- W jakich mediach warto być obecnym i jak dobrze wykorzystać ich potencjał?
- Jakie są aktualne trendy w Internecie, co trzeba, co należy i czym warto się zainteresować?
- Jak przygotować strategię komunikacji?
Program szkolenia
Media społecznościowe jako kanał promocji dla Instytucji Kultury
1. Media społecznościowe – podstawowe informacje – od czego zacząć?
- Aktualne trendy
- Statystyka i profil polskich użytkowników
- Tworzenie i praktyczne wykorzystanie strategii komunikacyjnej w wybranych mediach społecznościowych
- Od analizy danych wyjściowych i określenia celów, przez tworzenie grup docelowych i person, po planowanie budżetów
- Sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści
2. Media społecznościowe w praktyce
- Fanpage od A do Z – czyli co trzeba aktualnie wiedzieć?
- Mechanika działania Facebooka i co z niej wynika?
- Grupy docelowe
- Monitoring i analiza danych, czyli jak czytać statystyki wewnętrzne Facebooka?
- Specyfika działania i strategie wykorzystania medium w praktyce (reguły działania, popularne akcje): fotografie, wideo, relacje
- Jak wykorzystać siłę hashtagów?
- Instastories to podstawa
- Analiza statystyk, narzędzia monitorujące
3. Kampanie sponsorowane
- Co robić gdy nie ma się funduszy?
- Cele kampanii sponsorowanych
- Kiedy i jak zrealizować kampanię sponsorowaną?
- Tworzenie kampanii, zestawu reklam i reklamy
- Grafiki reklamowe i mocne CTA
- Monitorowanie i wyciąganie wniosków
Zgłoś się na szkolenie
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu).
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem po szkoleniu
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16