Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: INWENTARYZACJA 2024 r. w jednostkach finansów publicznych
od 9.00 do 13.00
W materiałach znajduje się wzór instrukcji inwentaryzacyjnej w formie edytowalnej.
Program szkolenia
I. PODSTAWOWE INFORMACJE O INWENTARYZACJI
1. Cel, istota i zasady inwentaryzacji w jsfp
2. Odpowiedzialność za przeprowadzenie rocznej inwentaryzacji
3. Instrukcja inwentaryzacyjna jako załącznik do polityki rachunkowości
- Wprowadzenie pojęcia „teren strzeżony”
4. Pojęcie indywidualnej i łącznej odpowiedzialności materialnej pracowników
5. Zasady organizacji inwentaryzacji
- Opracowanie i wdrożenie instrukcji i zarządzeń inwentaryzacyjnych
- Powołanie komisji inwentaryzacyjnej, zespołów spisowych i kontrolera spisowego
- Rola i uprawnienia biegłego rewidenta
- Dokumentacja inwentaryzacji i jej archiwizacja
- Dopuszczalne uproszczenia czynności inwentaryzacyjnych
II. TERMINY I METODY INWENTARYZACJI
1. Terminy inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów
- Harmonogram inwentaryzacji
2. Zasady inwentaryzacji drogą spisu z natury
- Inwentaryzacja aktywów trwałych
- Inwentaryzacja zapasów
- Inwentaryzacja inwestycji krótkoterminowych w tym środków pieniężnych
- Inwentaryzacja „wyposażenia”
- Inwentaryzacja używanych przez jednostkę obcych składników majątku
- Inwentaryzacja a skontrum
3. Potwierdzenie salda należności
- Salda zerowe
- Forma uzyskania potwierdzenia sald a tzw. akceptacja dorozumiana
4. Porównanie danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami
- Składniki majątku objęte inwentaryzacją w drodze weryfikacji
- Sposoby przeprowadzania weryfikacji
- Udokumentowanie inwentaryzacji w drodze weryfikacji
III. ROZLICZANIE RÓŻNIC INWENTARYZACYJNYCH
1. Podstawowe informacje związane z rozliczaniem różnic inwentaryzacyjnych
2. Wycena ujawnionych różnic
3. Sposób rozliczania niedoborów i nadwyżek
4. Kompensata niedoborów z nadwyżkami
IV. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAKOŃCZENIEM INWENTARYZACJI DLA CELÓW BILANSOWYCH
1. Sprawozdanie z przeprowadzonej inwentaryzacji
2. Wycena bilansowa wybranych aktywów i pasywów
Zgłoś się na szkolenieWarunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 13.00 |
2024-11-21 | 397.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.