Problematyczne aspekty elektronizacji zamówień publicznych jak w praktyce przeprowadzić przetarg w formie elektronicznej?
Szkolenie stanowi praktyczne kompendium wiedzy o elektronizacji zamówień publicznych.
Pełnej elektronizacji zostały już poddane postępowania o wartościach powyżej progów UE, częściowej -postępowania krajowe (a od 1 stycznia 2020 r. również będą w pełni zelektronizowane). Pomimo, iż teoretycznie zamówienia o wartościach poniżej progu bagatelności nie podlegają przepisom Pzp to trudno jednoznacznie stwierdzić, iż praktyka udzielania zamówień małych nie będzie związana z elektronizacją, ponieważ ten proces już ma miejsce.
Program szkolenia
1. Ramy prawne – przepisy krajowe i unijne
- dyrektywa klasyczna
- Pzp
- eIDAS
- rozporządzenia wykonawcze
- kodeks cywilny
2. Granice elektronizacji
3. Oferta elektroniczna – co to realnie jest
4. Komunikacja elektroniczna
- formaty dokumentów
- sposoby przekazywania
5. Podpis elektroniczny/podpis kwalifikowany – praktyka
- co warto wiedzieć
- czy zamawiający potrzebuje podpisu elektronicznego
- rodzaje podpisów
- jak składać podpis
- jak (i czy) weryfikować podpis kwalifikowany
- elementy podpisu, które warto znać
6. Dokumenty elektroniczne, których wykonawca nie sporządza
7. SIWZ a elektronizacja – co warto wiedzieć
8. Orzeczenia KIO i opinie UZP – skan oferty, SHA-1, wadium – omówienie
9. Pułapki elektronizacji
- pełnomocnictwo
- wadium
- dane osobowe
- podpisy zagraniczne
- archiwizacja dokumentów elektronicznych
- kopia/oryginał
- sporządzanie dokumentu elektronicznego
- czy tylko oferta z podpisem kwalifikowanym
10. Projekt nowego Prawa zamówień publicznych – główne założenia w zakresie elektronizacji
Zgłoś się na szkolenieWarunki
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia faksem, e-mailem lub pocztą bądź wypełniając formularz na stronie. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Potwierdzenie udziału z informacją o miejscu szkolenia (jeśli miejsce nie jest podane wcześniej) zostanie przesłane na 3 dni przed szkoleniem na podany w zgłoszeniu adres e-mail lub faks.
Szkolenie należy opłacić przelewając po zajęciach na podstawie otrzymane faktury (przelewowej) należność. Faktura zostanie przekazana na szkoleniu bądź przesłana pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć lub odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 2 dni przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- kompleksowe materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- serwis kawowy i lunch