Najbliższe szkolenia
WEBINARIUM: Zamknięcie roku 2024 w INSTYTUCJACH KULTURY
Celem szkolenia jest wyjaśnienie kontrowersji i problemów związanych z opracowywaniem i wdrażaniem polityki (zasad) rachunkowości instytucji kultury, zamknięciem ksiąg rachunkowych za 2024 rok oraz sporządzaniem na ich podstawie sprawozdań
WEBINARIUM: Systemy CZASU PRACY w INSTYTUCJACH KULTURY z uwzględnieniem równoważnego czasu pracy – harmonogramy, rozliczanie, ewidencja
SPRAWDŹ termin szkolenia o podobnej tematyce
WEBINARIUM: Problematyczne aspekty ZATRUDNIANIA i WYNAGRADZANIA w INSTYTUCJACH KULTURY z uwzględnieniem orzecznictwa dotyczącego UMÓW CYWILNOPRAWNYCH oraz nowelizacji Kodeksu pracy z 9 marca br.
26 kwietnia wchodzi w życie ustawa z dnia 9 marca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2023 poz. 641). Nowelizacja wdraża dwie unijne dyrektywy – dotyczącą
WEBINARIUM: VAT w placówkach oświatowych
Z dniem 1 lipca 2021 r. przebudowie uległ JPK_VAT. Od 1 października 2021 r. weszły w życiem zmiany wprowadzone tzw. VAT SLIM 2, a dalsze zmiany w zakresie VAT nastąpią od 1 stycznia 2021 r. W szkoleniu omówione
CZAS PRACY I DOKUMENTACJA pracownicza w INSTYTUCJACH KULTURY po zmianach w 2019 roku
W 2019 r. wprowadzone zostaną niezmiernie duże zmiany w zakresie dokumentacji pracowniczej. Obejmują nie tylko skrócenie okresu jej przechowywania – przy bardzo istotnych przepisach przejściowych – ale przede wszystkim
Zamknięcie roku 2018 w SĄDACH i PROKURATURACH – z uwzględnieniem zmian i kwestii problematycznych
WEBINARIUM: Faktura i faktura ustrukturyzowana z Krajowego Systemu e-Faktur, podzielona płatność w tym obowiązkowa, zmiany w ramach Polskiego Ładu w roku 2023, 2024 i 2025, projektowane zmiany w zakresie KSeF oraz SLIM VAT 3
Cele szkolenia: W szkoleniu przedstawione zostaną zagadnienia związane z zasadami wystawiania faktur, w tym faktur ustrukturyzowanych. Przedstawione zostaną zasady podzielonej płatności, w tym obowiązkowej. Przedstawione zostaną także
WEBINARIUM: Przygotowanie RAPORTU O SYTUACJI EKONOMICZNO-FINANSOWEJ SP ZOZ (podmiotu leczniczego) – praktyczne warsztaty z wzorem raportu a także przydatnymi plikami Excel i Word
Uczestnicy szkolenia otrzymają niezbędne narzędzia konieczne do sporządzania raportu w formie edytowalnej takie jak: przykładowy raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej z szablonem do wyliczeń wskaźników, szablon