Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Podatek CIT w instytucjach kultury oraz rozliczenie podatku za rok 2024 – wypełnienie CIT-8 na przykładzie
od 9.00 do 14.00
Program szkolenia
- Zasady identyfikacji celów statutowych w zakresie kultury
- Zasady rozliczeń
- Rozbieżności interpretacyjne
- Najnowsze orzecznictwo
- Zasady identyfikacji kosztów uzyskania przychodów ze względu na specyfikę instytucji kultury
- Koszty związane z działalnością statutową a koszty uzyskania przychodu
- Koszty nie stanowiące kosztów uzyskania przychodu
- Koszty eksploatacji samochodów w podatku CIT
- Koszty reprezentacji w instytucjach kultury
- Pozostałe koszty
- Zasady poboru podatku
- Główny przedmiot opodatkowania w przypadku instytucji kultury
- Honoraria artystów
- Wynagrodzenie pośredników
- Wymiana kulturalna
- Certyfikat rezydencji
- Zasady stosowania umów o unikaniu podwójnego opodatkowania
- Mechanizm „pay and refund”
- Ustawa CIT
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 16 sierpnia 2024 r. w sprawie dodatkowych danych, o które należy uzupełnić prowadzone księgi rachunkowe podlegające przekazaniu na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
- Duże podmioty (50 mln euro przychodu)
- Podatkowe grupy kapitałowe
- Podatnicy obowiązani do przesyłania plików JPK VAT
- Pozostali podatnicy
- Od kiedy obowiązek raportowania będzie dotyczył instytucji kultury?
- Dane kontrahenta
- Numery faktur (KSeF)
- Dodatkowe znaczniki identyfikujące konta rachunkowe
- Dane dotyczące nabycia, wytworzenia, wykreślenia z ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- Różnice pomiędzy wynikiem bilansowym i podatkowych (wysokość, rodzaj, typ itd)
- Dostosowanie systemów informatycznych
- Przebudowa księgi głównej i księgi pomocniczej
- Zmiana metodologii księgowania
- Pozostałe zmiany w systemach finansowo-księgowych
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 14.00 |
2025-02-07 | 429.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.